SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.
W czasach, gdy pojęcie work-life balance staje się standardem międzynarodowym, SOFTSWISS kontynuuje inwestowanie w rozwój swoich pracowników. Tej jesieni na wyróżnienie zasługują trzy wydarzenia. Na początek, 80 pracowników po raz drugi wzięło udział w rowerowej grze miejskiej, jednocząc siły podczas dnia pełnego wyzwań rozgrywających się na terenie całego miasta. Kolejnym ważnym punktem był udział Back-end Developera Maksima Hryshyna, wspieranego przez firmę, który reprezentował swój klub TKWD podczas 2025 World Rowing Masters Regatta i zdobył drugie miejsce w konkurencji Men’s Double Sculls. Co więcej, pracownicy biorą także udział w lokalnych maratonach w Warszawie, Poznaniu i Tbilisi, a SOFTSWISS pokrywa koszty rejestracji i zapewnia firmowe zestawy startowe, aby ułatwić udział w wydarzeniu.
SOFTSWISS wspiera aktywność sportową pracowników, by wzmacniać ducha zespołu i dodawać energii całej firmie. Marka pokrywa opłaty startowe, odpowiada za kwestie logistyczne oraz zapewnia podstawowe wyposażenie, dzięki czemu współpracownicy na każdym poziomie sprawności mogą brać udział w wydarzeniach, a sport staje się inkluzywnym sposobem budowania więzi poza pracą.
“Dla nas w SOFTSWISS sport to coś więcej niż tylko aktywność fizyczna. To wspólne doświadczenia, budowanie relacji i dobra zabawa. Kiedy nasi ludzie realizują swoje pasje poza pracą, wracają do niej z nową energią, świeżymi pomysłami i motywacją. Wspieranie tych pasji to nasz sposób na życie zgodnie z wartością ‘WE SEE PEOPLE’ – troską o siebie nawzajem i budowaniem trwałych relacji” – powiedziała Katarina Kalarash, Head of People Experience & Culture.
Uznana za Europejskiego Pracodawcę Roku 2025, marka konsekwentnie inwestuje w dobrostan swoich zespołów. Dzięki takim inicjatywom jak Summer Kids Camp czy IT Picnic w Polsce firma nie tylko wzmocniła własną kulturę organizacyjną, lecz także wsparła rozwój lokalnego środowiska IT. Razem z projektami sportowymi działania te pokazują, że inwestowanie w dobrostan ludzi wzmacnia nie tylko firmę, ale i lokalną społeczność.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.
All rights reserved 2013 - 2025; Deweloper Ads-Center.NET