Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.
Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodzi w lipcu 16-lecie swojej działalności. Firma, która zaczynała jako niewielkie studio internetowe, dziś należy do czołówki globalnych innowatorów w branży technologicznej. Polska odgrywa w tym rozwoju istotną rolę – obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2000 specjalistów na całym świecie, z czego niemal połowa pracuje właśnie w Polsce.
SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, zorganizowała wewnętrzną konferencję deweloperską w samym sercu stolicy Polski w dniu 28 czerwca 2025 roku. Wydarzenie zgromadziło zespoły inżynierskie i produktowe z różnych krajów, podkreślając strategiczne znaczenie Polski dla globalnego rozwoju i wymiany wiedzy.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, weźmie udział w tegorocznej edycji Code Europe – jednej z największych konferencji technologicznych w Krakowie. Firma po raz kolejny zaprezentuje swoją ekspertyzę technologiczną, przyszłościowe podejście oraz zaangażowanie w dzielenie się wiedzą.
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, stawia kolejny krok na drodze do promowania świadomej kultury pracy. Z okazji Światowego Dnia Środowiska, przypadającego latem 2025 roku, firma zainicjowała dwie wewnętrzne inicjatywy o charakterze ekologicznym. Tegoroczne działania łączą koncepcje inteligentnej konsumpcji oraz zrównoważonego rozwoju, angażując partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu.